Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Warung Kromo. Meer weten? Ontdek meer
Cidalia
9 jun 2026 om 7:57
Niet bestellen!! Ik heb bijna 2 UUR gewacht op mijn eten! 2x gebeld en dan kreeg ik alleen bijdehante opmerkingen. Eerste en laatste keer… Nogmaals bestel hier niet!
Annie
8 jun 2026 om 22:15
lekkere broodjes zoals altijd. alleen zo jammer dat het dan ook echt een uur duurt voor 4 broodjes. zal fijn zijn als er ook iets van een klein notitie op elk zakje staat, want nu moest je elk broodje beetje uit elkaar trekken om te zien wat wat is.
Joël
8 jun 2026 om 20:17
Smaakte heerlijk! Heb genoten
vishal
7 jun 2026 om 21:52
Heerlijk!
Nikkey
7 jun 2026 om 21:43
Dank u wél, goed verpakt
Rob
7 jun 2026 om 21:24
Bijna na 2 uur bestelling ontvangen. Besteld 19.40 nu 21.25 nog niets ontvangen echt te gek voor woorden en slechte service
Maaike
7 jun 2026 om 20:08
Altijd lekker het eten hier. De porties zijn ook ruim. Super en houden zo!
Leo
6 jun 2026 om 9:58
Nog nooit zo n slechte roti gegeten. Kip moest je zoeken en 4 grote aardappels. Nooit meer. Zonde van t geld zo weg gegooid
Jeroen
5 jun 2026 om 22:29
Als altijd een tractatie! Heerlijke roti en de beste saoto aan deze kant van de oceaan!
andreas
5 jun 2026 om 21:32
Very fresh and authentic. Not spicy so you have to add them if you want.
Olga
5 jun 2026 om 16:46
De spekkoek ontbrak, helaas voor niks betaald.